اخبار بسیار مهم برای حریل و کچاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 33
نویسنده : علیرضا حاجیان

حریل

خبرها حاکی از آن دارد که این شرکت در سال ۱۳۹۷ قصد دارد با افزایش تعداد واگن ها درآمد خود را افزایش بدهد و پیش بینی می شود در سه ماهه ی ابتدایی سال ۹۷ تعداد ۱۰۰ واگن جدید توسط شرکت مورد بهره برداری قرار بگیرد. گفتنی است ورود واگن های جدید به دلیل برخورداری از تخفیف حق دسترسی اثر مثبتی بر سودآوری شرکت خواهد داشت.

کچاد

مدیر عامل چادرملو :

یکی از طرح‌های بسیار ارزشمند و مهم  اجرا شده توسط چادرملو ، طرح جمع آوری، تصفیه و انتقال فاضلاب شهر اردکان به مجتمع صنعتی چادرملو است که در فاصله 25 کیلومتری شهر اردکان قرار دارد.

برای پیشگیری از مصرف آب منابع زیر زمینی و شرب منطقه، شرکت چادرملو در قالب قرارداد با سازمان آب  و فاضلاب استان یزد (با نظارت سازمان آب و فاضلاب کشور)  در قبال اجرای طرح جمع آوری، تصفیه و انتقال آب به صنایع خود، می‌تواند از فاضلاب تصفیه شده استفاده کند که این طرح در حال حاضر به اتمام رسیده است. از طرفی این شرکت با اجرای روش‌های به روز دنیا و بهره‌گیری از روش ( هات شارژ) در کارخانه فولاد و احیای مستقیم خود و پیاده سازی مدیریت مصرف بهینه با اجرای سیستم‌های مدار بسته آب و تصفیه و باز تولید پساب‌های صنعتی خود توانسته بیش از 40 درصد مصرف آب را در صنایع مستقر در مجتمع صنعتی چادرملو کاهش دهد که این موفقیت بزرگی است.





مطالب مرتبط با این پست
.